شیاف ماریانا

شیاف ماریانا یکی از مهم ترین دستاوردهای طب سنتی است.این شیاف گیاهی دارای ویژگی های درمانی بی نظیر برای رفع مشکلات بانوان است.بیشتر بانوان شیاف ماریانا را بعنوان یک محصول تنگ کننده می شناسند اما در واقع علاوه بر تنگی برای جلوگیری از عفونت و کیست و فیبروم کاربرد دارد.اگر این سوال برای شما پیش آمده ست که شیاف ماریانا محصول کجاست باید بگوییم که این محصول در انواع برند ها یافت می شود و برندهای شمعدانی با نام دکتر آز و برند شاندرمن هر دو ایرانی هسند و این محصول را به تولید رسانده اند.

بیشتر بیماری های واژن در اثر غلبه سردی و رطوبت بیش از حد بوجود می آیند و طبع گرم و خشک شیاف ماریانا می تواند مهم ترین مانع برای تکثیر باکتری ها به شمار بیاید.شیاف ها راههایی برای رساندن دارو به بدن هستند که شیاف واژینال نیز نوع دیگری از این محصولات درمانی هستند.

بطور کلی شیاف ماریانا می تواند با خواص بی نظیری که دارد برای درمان مشکلات زیر بکار برود :

 

۱-برای بانوانی که مدام به عفونت مبتلا می شوند.همچنین خارش و بوی بد نیز از دیگر اشکال عفونت به شمار می روند.

۲-برای بانوانی که در اثر زایمان طبیعی دچار شل شدگی و گشادی واژن شده اند.

۳-برای زنانی که ترشحات بیش از حد دارند.

۴-اگر سرد مزاج شده اید نیز این محصول می تواند برای شما بسیار مناسب باشد.

 

نام محصول شیاف ماریانا
خواص تنگ کننده و ضد عفونت
مناسب برای بانوان
ترکیبات ضد عفونی کننده گیاهی مانند پونه بابونه آویشن و …
خواص تکمیلی ضد کیست و فیبروم ، ضد قارچ و خارش و بوی بد
قیمت ۸۰۰۰۰ تومان

 

 

شیاف ماریانا چه ترکیباتی دارد ؟

دانستن مواد اولیه و ترکیبات تشکیل دهنده از آن جهت می تواند به شما کمک کند که اگر به آنها حساسیت داشته باشید آنها را مصرف نکنید.الیته که در صورت خرید شیاف ماریانا اصل از سایت های معتبر مانند کالامال می توانید ضمن تهیه این محصول با ضمانت اصالت کالا از اثر بخشی و فرمولاسیون و ترکیبات اصولی آن اطمینان حاصل کنید.

و اما مهم ترین گیاهانی که شیاف دکتر آز از آنها تشکیل شده عبارتند از :
پونه
بابونه
آویشن
مازو
جفت بلوط

این گیاهان دارای خاصیت ضد عفونی کنندگی هستند.بعنوان مثال پونه کوهی دارای طبع گرم و خشک است و برای دفع عفونت ها از بدن بسیار موثر است.بابونه دارای خاصیت ضد التهاب است و کلیه این ترکیبات توسط سینوحه و بوعلی سینا در طب سنتی باستان برای تنگ کنندگی و عفونت واژن مورد استفاده قرار می گرفته است.
آویشن بعنوان یک ضد عفونی کننده با طیع گرم و خشک است.بیشتر مشکلاتی که بانوان دچار آن می شوند مانند عفونت های پیاپی ، کیست و فیبروم ناشی از بلغمی شدن مزاج در ناحیه تناسلی است.
یعنی سردی و رطوبت ناحیه تناسلی بیش از حد می شود و می تواند مشکلات زیر را بوجود بیاورد :
۱-کیست و فیبروم
۲-ترشحات بیش از حد
۳-عفونت و بوی بد و خارش
۴-شل شدگی کانال واژن

 

شیاف ماریانا

گیاهان تشکیل دهنده شیاف ماریانا چه طبعی دارند ؟

همانطور که کفتیم بیشتر این گیاهان دارای طبع گرم و خشک هستند.اما مهم ترین سوالی که بوجود می آید این اتست که آیا گرمی بیش از حد ایجاد مشکل می کند ؟ در پاسخ باید بگوییم که اگر یکی از مشکلات ذکر شده برای شما بوجود امده است این امر نتیجه سردی است و با خرید شیاف ماریانا می توانید از ویژگی های بی نظیر آن برای این مشکلات استفاده کنید و نگرانی ای از بابت سردی نداشته باشید.

آیا این گیاهان عوارض و حساسیت دارند ؟

بطور کلی هیچ گونه عوارضی در خصوص استفاده از این محصول گزارش نشده است.اما تنها در صورت استفاده صحیح و تهیه محصول اصلی و با کیفیت.انواع شیاف ماریانا در بازار به تولید رسیده اند اما بهترین نوع و بهترین مارک شیاف ماریانا چیست ؟ با توجه به دیتایی که ما از فروش این محصول بدست آورده ایم بهترین مارک های شیاف ماریانا عارتند از :

۱-شیاف ماریانا دکتر آز

۲-شیاف ماریانا شاندرمن

این دو محصول با ویژگی هایی که دارند توانسته اند بیشتر رضایتمندی را داشته باشند.بطور کلی شیاف جذبی شاندرمن دارای استفاده راحت و شیاف ماریانا دکتر آز دارای اثر بخشی بیشتری می باشد.هر کدام از این دو محصول را می توانید از همین جا سفارش دهید.در ضمن شیاف ماریانا برای عفونت بانوان نیز بسیار مفید است و می تواند محصولی کاملا گیاهی و بدون عوارض برای درمان عفونت به شمار برود.

شیاف ماریانا و عفونت بانوان

 

نحوه مصرف شیاف ماریانا

 

شیاف هایی که بصورت قرص هستند باید نهایتا تا یک ساعت بعد خارج شوند و شیاف های جذبی را ۴ ساعت قبل مصرف کرده و دیگر نیاز به شستشو ندارند.و اما شیاف قرص ماریانا باید با شستشو خارج شوند.بطور کلی طریقه استفاده از این محصولات به مراحل زیر می باشند.

۱-مرحله اول خیس کردن قرص با دو قطره آب جوشیده ای که با دمای محیط هم دما شده است

۲-مرحله دوم ۴ سانتی متر شیاف ماریانا را داخل واژن شیاف کنید

۳-مرحله سوم نیم ساعت دراز کشیدن است

۴-مرحله چهارم شستشو بعد از یک ساعت از زمان اولیه قرار دادن شیاف داخل واژن است.

هفته اول شما می توانید نهایتا تا ۳ بار در هفته استفاده کنید ان هم ۳ روز پس از پاک شدن از عادت ماهیانه.هفته های بعد هم نهایت دو بار و این موضوع باید در طول روزهای هفته تقسیم شده و فاصله های زمانی منظم نیز داشته باشد.در پاسخ به این سوال که شیاف ماریانا چند ساعت بعد اثر می کند باید بگوییم که از زمانی که خارجش کردید می توانید از آن بهره ببرید.اما اگر ۲ ساعت بعد اقدام به برقرار رابطه کنید این امر می تواند برای شما بسیار مفید باشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *